Stylingconcept

Geen behoefte aan een 'totaalconcept' maar wel fan van onze stijl?

Dan kan je kiezen voor het pakket 'styling'. Het grote verschil met 'All-in' is dat we hier enkel de opbouw/inkleding en afbraak van de feestlocatie verzorgen. De planning en organisatie van het feest zelf behoren bijgevolg niet tot ons takenpakket. We zorgen er dus enkel voor dat jullie setting er piekfijn uit ziet bij de start van jullie feestelijke dag.

Onderaan deze pagina vind je ons aanvraagformulier terug, waar jullie alle wetenswaardigheden omtrent jullie feestelijke dag kunnen doorgeven. Maar eerst een woordje uitleg om ons styling concept nader toe te lichten.

Alles op een rijtje:

  • Coördinatie tijdens het feest en communicatie met leveranciers nemen jullie zelf in handen of vertrouwen jullie toe aan de eigenaar of uitbater van jullie feestlocatie
  • Barpersoneel wordt niet door ons voorzien aangezien we niet aanwezig zijn op het feest

Wat dan wel?

We beschikken zelf over een uitgebreid assortiment aan decoratieve materialen waarmee we jullie locatie onder handen kunnen nemen. In samenspraak kiezen we hieruit de elementen die bij jullie in de smaak vallen.

  • Verlichting: guirlandes, LED spots & HQI lampen om de mooiste hoekjes van jullie feestlocatie uit te lichten, houten lichtletters, diverse theelicht houders, weckpotten, schaalkaarsen, draadverlichting, ...
  • Groen: seizoensgebonden kruiden- en (kamer)planten, plantenbakken, decoratieve klimop- en groenversiering, ...
  • Tafeldecoratie: tafelloper, mos, boomschors, kandelaars, eucalyptus, kaarsen, ... Samen puzzelen we aan een geschikte look voor het diner naargelang de stijl die jullie voor ogen hebben.
  • Varia: vlaggetjes, lampionnen, retro tapijten, houten signalisatie, appelbakken, krijtborden, houten frontpaneel voor de aankleding van de discobar, ...

Natuurlijk!

Omdat wij van de natuur houden en graag met hout, bloemen, ecologische en gerecycleerde materialen werken, zal je deze altijd terugvinden in onze styling projecten.

Prijs?

Styling blijft uiteraard maatwerk maar wij hanteren een startbedrag van 1500 euro, waarin 5 uur opstellen en afbreken berekend zit alsook de beschikbaarheid van onze materialen zoals hierboven opgesomd.

Mag het net iets meer zijn?

Afhankelijk van jullie wensen kunnen onderstaande zaken ook door ons aangeleverd worden die niet inbegrepen zijn in het basispakket:

  • Bloemen
  • Meubilair & bar inclusief plaatsing - aansluiting (water & stroom) - toogbenodigdheden
  • Ceremonie opstelling en/of aankleding
  • Extra verlichting - verwarming - ...

Voor de verdere uitwerking verkiezen we een persoonlijk gesprek waarna we een offerte op maat kunnen bezorgen waarmee we samen verder aan de slag kunnen gaan.

Cheers!


Styling aanvraag


Wablief?

Geen fan van All-in maar wel van onze stijl?

Dan kan je kiezen voor het pakket 'Styling'. Het grote verschil met All-in is dat we hier enkel de styling afwerken. Planning en organisatie valt hierdoor weg, zodat je budgetvriendelijker kan werken of als je met een event/weddingplanner wil werken.